Vitaelife Pharma Vitamin D3 – nuomonės ir kaina, kur pirkti

[Total: 0    Average: 0/5]

30 metų XX amžiuje pradėjo vitamino D. pirmasis tyrimas parodė, kad vitamino D vaidina svarbų vaidmenį kaulų augimo reguliavimą. Tuo pačiu metu, mokslininkai atrado, kad pagal ultravioletinių spindulių šis vitaminas vien gaminamas odos ląsteles. Vitamino D gali būti atstovaujama dviejų formų:. D2 (ergokalciferolis) ir D3 (cholekalciferolis)

Vitaminas D2 vyras gauna tik su maistu (pagamintos iš mielių ir duonos), o antrasis D3 nuolat gaminasi veiksmų UV spindulių odą. Mažesnė dalis ateina iš maisto (COD kepenų, skumbrės, pieno, kiaušinių, sviesto).

suaugusio žmogaus kepenys sugeba sukaupti nemažą sumą vitamino pakankamai pateikti savo poreikius už 1 metus.

Daugiau naudinga vitaminas D3, kurioje jis turi kiekvieną dieną (!)

kūnui vertė

Dar visai neseniai, vitaminas D3 nebuvo didelės svarbos, atsižvelgiant į tai tiesiog vitaminą prieš rachitas, kuris reikalingas daugiausia jaunus vaikus formavimosi raumenų rėmo metu. Be to, buvo manoma, kad pakanka tik 15-20 minučių per dieną likti saulės spindulių, ir trūkumas šio vitamino problema bus išspręsta, kuri buvo didelė klaida.

Ir antras atradimas, kuris ne taip seniai buvo mokslininkai yra tai, kad D3 yra ne tik vitamino, bet hormonas dalyvauja daugelyje medžiagų apykaitos procesų, ty D3 kūno vaidina dvigubą vaidmenį:

  1. Reguliuoja kalcio, magnio ir fosforo būtiną absorbciją už normaliam kaulų sveikatos palaikymą. Pagreitina metabolizmą, skatina absorbciją žarnyne cheminių junginių šių elementų.
  2. veikia kaip hormonas, kuris reguliuoja angliavandenių apykaitą. Tai yra dėl to, kad junginys paveikia organizmą per sąveiką su specication, kuri yra lokalizuota ant ląstelinių membranų ląstelių daugelio audinių. Šią problemą primena biologiškai aktyvių junginių savybių hormono. Dėl šios priežasties, kai kurie mokslininkai skambina kombinuotuosius D-hormonas.

Kas tai yra už? Mūsų organizmas gamina dauguma šio svarbaus elemento atskirai. Tai daroma keičiant saulės spindulių į cheminių medžiagų. Pagal UV spindulių veiksmų oda gamina cholekalciferolis (aka vitaminas D3). Kitą, jis jungiasi su vitamino D-surišančio baltymo, ir jis siunčiamas į kepenis. Čia jis yra skiriamas „gera“ skleisti aplink mūsų organizme.

Vitaminas D dalyvauja įvairių gyvybiškai svarbių procesų:

  • reguliuoja, palaiko imuninės sistemos bei nervų sistemą;
  • sumažina išsėtinės sklerozės vystymosi riziką;
  • palaiko optimalų kūno svorį;
  • sumažina sunkumą ir dažnumą astmos simptomų;
  • sumažina besivystančių reumatoidinio artrito moterų riziką;
  • svarbu sveikų kaulų, dantų ir plaukų;
  • sumažina širdies ligos ir kai kurių vėžio formų riziką;
  • yra svarbu, kad absorbcijos ir metabolizmo kalcio ir fosforo;
  • dalyvauja endokrininių liaukų darbą;
  • vitamino D dalyvauja aktyvacijos mechanizmo insulino geno transkripcijos, apsaugo nuo atsparumo insulinui ir diabeto vystymąsi.

šaltiniai vitamino D3 organizme

Medžiaga patenka į organizmą su maistu arba su vitaminų preparatų.

Vitaminas D yra pateiktas šių produktų:. Žuvų taukai, menkės kepenys, menkių, silkių, grybų, kiaušinių, kumpio, kiaušiniai, sviestas, sūris, grietinė, pienas, jautienos kepenys

dietos, geriau absorbcijos vitamino D turi būti baltymų maisto produktų (mėsos, kiaušinių), riebiosios rūgštys (augalinis aliejus), kalcio (pieno produktai) ir fosforo (jūros produktus), vitaminas A (retinolio), vitaminų C (askorbo rūgštis), B grupės vitaminų.

Rekomenduoti  Vitaelife Pharma Omega 3 - nuomonės, kaina, kur pirkti, vaistinę, tai verta?

vitamino D3 vaidmuo

raumenų sistema

  • Vitamino D atlieka savo kūne pagrindinę užduotį – suteikia kalcio ir fosforo ir jų naudojimo druskų panaudojimas kaulų ir dantų formavimosi absorbcija. Be šios medžiagos negali būti prilyginami kalcio yra dalis kaulų, raiščių, dantų audinių, raumenų, kraujo.
  • Tai suteikia, taip pat, kalcio ir fosforo plonosiose žarnose, reabsorbuojamas fosforo inkstų kanalėlių absorbcija ir kalcio transporto iš kraujo į kaulinio audinio. Taigi, vitaminas D palaiko stiprumą ir stabilumą skeletas.
  • Kadangi vitamino D, kalcio ir estrogenų glaudžiai kartu į ląstelių, sudarančiomis kaulus branduolių, su estrogenų (menopauzės) trūkumas susilpnina vitamino D ir kalcio absorbciją sintezę, todėl, kad tokią bendrą ligos kaip osteoporozė. Todėl, papildoma įsiurbimo šio vitamino yra ypač reikalingas moterims po amžiaus 50 Tyrimai parodė, kad vitaminas D gerina raumenų sistemos būklę ir mažina kaulų lūžių dažnį vyresnio amžiaus žmonėms.
  • Vitamin D3 yra vadinamas „anthracinum“ Stuff. Trūksta šio vitamino gali sukelti kaulų suminkštėjimas ar rachitas. Nėštumo metu būtina sveikų kaulų formavimosi vaisiui, taip pat apsaugoti motinos organizmą nuo kalcio trūkumo ir jo pasekmes. Jei trūksta šio vitamino, kūdikis ten yra sprando lėkštesnės, lėtas išsiveržimas dantų deformacija kaulų kaukolės ir dubens, tearfulness ir kt.

endokrininės sistemos

  • Vitamin D3 dalyvauja angliavandenių apykaitos reguliavimui: padidina audinių jautrumą insulinui, taip reguliuoja gliukozės kiekį kraujyje. Daugelis tyrimų patvirtina teigiamą vaidmenį vitamino D3 užkirsti kelią ir gydyti tiek diabeto tipai.
  • trūkumas moters organizme vitamino D3 yra gamybos pernelyg daug testosterono ir estrogeno kiaušidėse priežastis. Tai veda prie ovuliacijos pažeidimą, gali sukelti nevaisingumą, ankstyvą menopauzę, PKS ir gaminti daugiau androgenų. Vitamino D3 trūkumas sukelia hormonų pusiausvyros į padidėjimo estrogenų kryptimi, kuri didina besivystančių endometriozė, gimdos fibromos, krūties vėžio, gimdos vėžio, ir kt riziką Vitamin D3 yra kritiškai mažina aukštą estrogeno kiekis ir normalizuoja organizmo pusiausvyrą estrogenų ir progesterono, kuris skatina sampratą ir nėštumas.
  • Vitamin D3 poveikis skydliaukės funkcija. Jei pažeisti vitamino D sintezė organizme sumažėja kalcio absorbciją, todėl skydliaukės pradeda aktyviai mesti kraujo-hormonų, iš kurių perteklius yra pažeidžiamas naujai suformuota kaulinio audinio mineralizacija ir tvirtai pašalina kalcio iš augančių kaulų , Taip pat vitaminas D3 gerina odos, plaukų ir nagų būklę. Vitamin D3 yra naudingas vyrams, kaip ji veikia, skaičių ir judrumą spermatozoidais.

Nervų sistema

  • Vitamin D3 užtikrina augimą ir regeneraciją nervinių ląstelių. Kaulų ir raumenų sistemos, raumenų gebėjimas sutartis priklauso nuo neuronų signalams perduoti į raumenis nuo smegenų būklę.
  • Trūkumas vitamino D3 prisideda prie depresijos ir kitų psichosomatinių sutrikimų.

širdies ir kraujagyslių sistemos

  • Daugėja tyrimų atkreipti dėmesį į tai, kad vitamino D trūkumas padidina širdies ir kraujagyslių ligų riziką, nes ji dalyvauja spaudimas, cholesterolio kiekis ir uždegiminių reakcijų reguliavimas.

imuninė sistema

  • D3 palaiko imuninę sistemą, būtina sukurti imunines ląsteles, kurios padeda autoimuninių procesų organizme kontrolės. Kartais jie yra problemų su koncepcijos pagrindas.
  • nusilpusia imunine sistema padidina vėžio riziką. Moterims, naudojantys pakankamą kiekį vitamino D, mažiau bendrų gerybinių ir piktybinių auglių ir navikų. Vyrų, vitamino D apsaugo prostatos ląsteles nuo piktybinių navikų vystymosi todėl jo naudojimas gali būti rekomenduojamas visiems vidutinio ir senų age.In laboratorinių eksperimentų žmonių, buvo nustatyta, kad vitaminas D3 prepyatstvovat metastazių navikų ir sumažina vėžinių ląstelių augimą daugiau nei 50%. Taip pat, laboratoriniams kultūrų ląstelės vitamino D slopina glioblastomos augimą – dažniausiai formą smegenų auglys. Be to, ji stabdo Leukemija ląstelių augimą kraujo vėžiu.
  • Vitaminas vaidina svarbų vaidmenį apsauga nuo peršalimo, gripo ir plėtoti autoimuninių sąlygas. Imuninių ląstelių receptorius yra vitamino D, kuris neleidžia ilgo ir pernelyg uždegiminį atsaką. Nes uždegimas dažnai yra daugelio lėtinių ir autoimuninių ligų priežastis.
Rekomenduoti  NonStop24 - nuomonės, kur pirkti kainą,, vaistinė, tai verta?

Smegenų veikla

  • Vitaminas D veikia kaip viduje mūsų kūno hormono, daryti įtaką smegenų funkciją. Jo trūkumas yra tiesiogiai susijęs su nerimo, nuotaikos sutrikimas, depresija, nemiga, nuotaikos per PMS. Padeda susikaupti ir atmintį. Keletas tyrimų parodė, kad vitaminas D veikia gebėjimą priimti sprendimus, susikaupti ir išlaikyti informaciją. Žmonės su žemu vitamino nereikia išbandyti gerai, turi sunkumų su užduočių, kurios reikalauja dėmesio. Tai tikriausiai, kodėl taip sunku išmokti išlaikyti egzaminus žiemą ir ankstyvą pavasarį.

trūkumo priežastis D3

vitamino D3 trūkumas paprastai stebimas žmonių, gyvenančių tose srityse, su ilgomis žiemomis, nedidelis skaičius saulėtų dienų, daug debesuota, lietaus ir rūko vyravimas. Oro tarša (klimato ar pramonės), taip pat apsunkina šios medžiagos odos gamybą. Reikia padidėja paauglystės ir senyvo amžiaus žmonėms, nėštumo ir žindymo taip pat metu.

A vitamino trūkumas D3 įvyksta, kai jūs praleisti didžiąją dalį savo laiko patalpose, dėvėti drabužius visiškai paslėpti savo kūną, naudojant kremą nuo saulės nudegimo. Taip pat galite rasti sau gresia D3 trūkumas, jei dirbate naktimis ar jūsų miegas yra sugedęs. Jei laikysitės nishiiwai arba vegetariškos dietos, kaip vitaminas D3 yra riebalų -. Tirpus vitaminas, kuris tirpsta tik su riebiais maisto produktais

priežastys vitamino stokos gali būti liga, skrandžio ir žarnų trukdyti absorbcijos, ir vegetarišką, kepenų, organai endokrininės sistemos.

vitamino D3 trūkumas pastebėtas padidėjęs nuovargis, padidėjęs prakaitavimas (ypač galvą), nemiga, kaulų lūžiai, kojų mėšlungis, mieguistumas, sąnarių skausmas, blogėja dantų emalio (karieso), odos, plaukų, nagų.

Jei reikia papildomos suvartojamų vitamino D3?

Vyras, jei jis gauna pakankamai saulės, ar tinkamai ir išsamiai sukurta nereikalauja papildomo administravimo vitamino D3 (cholekalciferolio), bet jei yra:

  • nepakanka saulės spindulių;
  • apgyvendinimas aukštose platumose;
  • gyvena regionuose, kuriuose užterštoje aplinkoje;
  • vegetaras ar mažo kaloringumo dietos;
  • nepakankamas miegas, dirbame naktinę pamainą;
  • yra tam tikrų ligų, endokrininės sistemos ir organų, tokių kaip kepenų ir tulžies pūslės, taip pat dažnai viduriavimas (pavyzdžiui, pankreatito).

Dėmesio (!) Žmonės su tamsesnės odos reikia kalciferolio aukščiau. Tai yra dėl to, kad į sudedamosios dalies ant odos sintezės sumažėjimas.

Rekomenduoti  Golden Caviar Mask - kaukė su ikrų raukšlių

rekomendaciją (!) Jei vartojate vaistinius preparatus vitamino D3 rekomenduojama vengti ilgo buvimo po saule ir aplankyti Soliariumai, nes tai gali sukelti perdozavimo vitamino D, ir nemalonius simptomus, įskaitant mirtį.

Dozės

Saulės elemento trūkumas dabar yra auganti problema visame pasaulyje. Ypač sunku pasireiškia Vakarų ir Šiaurės šalyse. Jis neseniai padidino rekomenduojamos paros normos vitamino D. tiksliau koreguoti dozę po kraujo tyrimo dienos 25 (OH) D3, rekomenduojama lygio 40-60 ng ml.

skirtingose ​​šalyse rekomenduojama paros norma vitamino D yra: vaikų iki 1 metų 400-500 TV 1-18 metų yra 600 IU, vyrai ir moterys 18-50 metų 600 TV, vyrai ir moterys virš 50 metų – 800 TV, nėščia 1500 – 2000 TV laktacijos 600 -. 2000 TV

Šiuo metu aktyviai aptarti būtinybę didinti paros dozė vitamino D iki 2,000-4,000 TV / dieną, ir dėl nutukimo gydymui ir 2 tipo cukrinio diabeto, gali tekti dozių skyrimu, 6000 iki 10000 IU / dieną tvarka. Kai kuriais literatūros šaltinių, o ne tarptautinių vienetų yra mikrogramų. Tai yra formulė:. 1 TV = 0,025 g, arba 1 mikrogramų = 40 TV

Sustiprintas dozės yra nurodyta lūžių gydymui, ligų, kaulų ir raumenų sistemos, endokrininės sistemos, imuninės, ir pagal gydytojo priežiūros.

Kadangi D3 yra riebaluose tirpių vitaminų, ji idealiu atveju turėtų būti vartojami kartu su riebalų maisto produktus geriau įsisavinti cholekalciferolis.

Kas yra Perdozavus vitamino D3 pavojus?

Ši medžiaga gali kauptis riebaliniame audinyje ir palaipsniui vartojami kaip reikia. Prieš planuoti susitikimą, tyrinėja jo turinį kraujyje. Perteklius vitaminas D3 pasitaiko labai retai. Ši sąlyga gali sukurti po ilgalaikio vartojant dideles dozes narkotikų su vitamino.

pertekliuje, kalcio perteklius susidaro, kuris yra iš kalcifikacija forma (kaupimo druskų) nusėda kraujagyslių, širdies, inkstų, plaučių. Jie gali užkimšti arterijas, audinių žalą. Jos perteklius gali sukelti rezorbcijos sistemą (stromos) kaulų ir plėtros osteoporozės, kaulų demineralizacijos;

Perdozavus vitamino D yra sunkus toksinių apsinuodijimo.

iš hipervitaminoz simptomai:

  • apetito netekimas, pykinimas, vėmimas;
  • silpnumas;
  • dirglumas, miego sutrikimas;
  • kūno temperatūros padidėjimas;
  • virškinimo sistemos sutrikimų: pykinimas, vėmimas, viduriavimas;
  • padidėjęs troškulys;
  • alinantis galvos skausmas;
  • skausmas kaulų ir raumenų;
  • negausūs šlapimo, inkstų uždegimas, kraujas šlapime, ir baltymų ir leukocitų buvimas;
  • susilpnintos imuninė sistema, dažnai peršalimo;
  • melsva oda, niežulys išvaizda;
  • palpitacija, aritmija; hipertenzija;
  • dusulį, traukuliai;
  • kepenų padidėjimą. Kraujyje atskleidė didelį kiekį kalcio ir fosforo. Tai kelia susirgti inkstų anomalijos, kremzlių ir kraujagysles riziką.

Kaip pavojinga vitamino D3 trūkumas?

Vitamino D trūkumas vaikams pasireiškia nuo rachito suaugusiems forma -. Osteoporozė (mažinimas kaulų stiprumą) ir osteomaliacija (minkštinimo kaulų)

Pradiniai simptomai rachito vaikams:

  • miego sutrikimas,
  • dirglumas,
  • prakaitavimas.

specifinio gydymo nėra susijęs su kaulų audinių ir skeleto raumenis:

  • vaikams, atidėtas kramtyti ir uždarymas momenėlio.
  • per augimo minkštinimo ir deformacijos kaulų, stuburo, šonkaulių, apatinių galūnių laikotarpį, kuris sukelia stuburo iškrypimo, kojų kaulus;
  • pasirodo raumenų hipotonija, silpnumas.

Taņa Krance Taņa
About Taņa Krance Taņa 328 Articles
"Galima sakyti apie Taną Kranceą, tačiau bent jau ji yra įtikinanti ir nesavanaudiška. Žinoma, ji taip pat saugi, linksma ir lyderiai, tačiau jos yra sugadintos ir sumaišomos su beprotybiškumo įpročiais. tačiau jos įtikinamą pobūdį, tai yra tai, ką ji dažnai žavisi. Dažnai žmonės tikisi, kad ir atletika, kai jiems reikia gerbti. Žinoma, niekas nėra tobulas, o Taņa turi ir supuvusių nuotaikų, ir dienų. jos nesantaikos pobūdis ir nepatogus gamta sukelia daugybę skundų tiek asmeniškai, tiek kitiems. Laimei, jos nesąžišimas užtikrina, kad tai nėra labai dažnai. "

Pakomentuok pirmas!

Palikti komentarą

Your email address will not be published.


*