Sveikas dviračių vadovas | Pradedančiųjų vadovas 5 dalykai, kuriuos turėtumėte žinoti

[Total: 0    Average: 0/5]

Dėl savo paprastumo, važiavimas dviračiu dažnai yra pasirinktas kaip fizinis aktyvumas.Tai lengvai kreipiasi į visų amžiaus grupių ir kilmės žmones. Kadangi jis buvo iš pradžių išrastas ir pradėtas eksploatuoti 1817 m., Dviratis tapo naudingas ir turi daugybę vaidmenų – pavyzdžiui, linksmybės šaltinį, pratimų formą ar transporto priemonę. Paprastai žmonės mokosi ciklas kaip vaikai; tačiau kai kurie žmonės vėliau mokosi gyvenime arba dar to nepadaro kaip suaugę; kai jie yra amžiumi, jie nukrypsta nuo praktikos.Šiems žmonėms Pradedančiųjų vadovas gali suteikti vertingos informacijos, kad jie galėtų saugiai ir atsakingai pradėti važiuoti dviračiu, tuo pačiu didinant jų naudą sveikatai.

Skirstomi į skirtingus dviračių tipus

Pradedantiesiems dviratininkui reikia tinkamo dviračio. Tai turėtų atitikti jo dviračių sugebėjimų lygį ir dviračių rūšį, kurį jis ketina praktikuoti. Yra daug įvairių rūšių dviračių, iš kurių dažniausiai yra žygių dviračiai, kalnų dviračiai ir dviračiai dviračiais.

  • Kelių ir turistinių dviračių

Kelių dviračiai ar dviračiai su žygiais suprojektuoti keliauti ant dangos, tam tikru atstumu ir tam tikru greičiu.

  • Kalnų dviračiai

Tie, kurie domisi sudėtingais važiavimais bekele, greičiausiai norės pirkti kalnų dviračius. Šie dviračiai yra suprojektuoti kaip žemos klasės įranga su storomis padangomis, kad būtų geriau traukos.

  • Takai dviračiai

Vikšriniai dviračiai yra panašūs į kalnų dviračius, tačiau yra skirti maršrutams, o ne daugiau nevienodų žemės sąlygų. Panašus dviratis, skirtas naudoti ant lygių paviršių ir mažiau nešvarių nešvarumų, vadinamas hibridiniu dviračiu.

Dviračių reikmenys

Komfortas yra viena iš pagrindinių dviratininkų vertybių. Tai yra svarbus veiksmingo važiavimo dviračiu aspektas – ir tai padeda dėvėti tinkamą aprangą ar įrangą. Drabužiai turėtų sudaryti sąlygas kvėpuoti odą, bet neriboti motociklininko judesių. Ji taip pat turėtų būti tinkama oro sąlygoms.

  • Dviračių marškinėliai
Rekomenduoti  Eracto; išsami 2018 m. analizė; atsiliepimai + forumas, kaina, kaip naudotis vaistine, kompozicija, dozė, kur nusipirkti?

Žiemos marškiniai su trumpomis rankovėmis vasarai ir ilgomis rankovėmis – viena iš patogiausių aprangos variantų važiuojant dviračiu.

  • Dviračių šortai

Dviračių šortai arba getrai (priklausomai nuo oro) geriausiai leidžia visiškai judėti laisvę ir sumažinti purtymų skaičių. Jie dažnai yra su minkštu padengtu zomzelinu, kad užtikrintų šoką, sumažintų trintį ir pašalintų prakaito drėgmę.

  • Dviračių liemenės

Šaltos žiemos metu tinkamas dviračio striukas išlaikys jūsų kūną šiltą, tuo pačiu išvengiant perkaitimo važiuojant. Neperšlampama striukė idealiai tinka lietui; tai gali būti galvos apdangalai ir šalmas. Taip pat svarbu sudaryti drabužių sluoksnius. Taikydami sluoksnius, pirmiausia įdėkite medžiagą, kuri nusausina drėgmę taip, kad ji būtų arčiau odos, o po to – vidutinis izoliacinis sluoksnis, tada įdėkite striukę ar kitą apsauginį dangą nuo vėjo ar vandens. Visų arba dalinių dviračių pirštinės, priklausomai nuo sezono, apsaugo jūsų rankas, o šalmas yra būtinas norint išvengti galvos traumų.

Dviračių sporto nauda

Kaip širdies ir kraujagyslių sistemos gerinimo būdas, reguliarus važiavimas dviračiu gali turėti teigiamą poveikį. Tai taip pat yra paprastas būdas pasiekti rekomenduojamą dienos dozę, reikalingą suaugusiems ir vaikams. Dviračiai gali padėti sumažinti tam tikrų ligų vystymosi riziką. Tai apima (bet tuo neapsiribojant) 2 tipo diabeto, širdies ligų ir kitų sąlygų, kurios yra susijusios su padidėjusiu svoriu ar nutukimu, susilpnėjimu arba sumažėjimu. Be to, važiavimas dviračiu suteikia naudos svorio, raumenų stiprinimo (ypač apatinės kūno dalies) ir sąnarių skausmo prevencijos požiūriu.Kadangi daugelis žmonių mano, kad fizinis aktyvumas yra atsipalaidavimas ir malonus patyrimas, tai taip pat padeda sumažinti stresą.

  • Saugumas jūsų dviratyje

Padidinus padėtį ir pakreipdami visą kūną į priekį, išlaikydamas svorį ant dviejų dviračių ratų, gali būti, kad esate neatsargus ir apverstas, gali sukelti smulkius ar rimtus sužalojimus. Apsaugokite nuo sužalojimų, prieš važiavimo metu ir jo metu imkitės tinkamų atsargumo priemonių. Savisauga – tai tinkamo tipo drabužių dėvėjimas, kad būtų užtikrintas matomumas ir eismo taisyklių laikymasis.

  • Dviračių įranga
Rekomenduoti  Turbo Max Blue baigti 2018 m. Analizę, apžvalgas + forumus, kainą, naudojimą, sintaksę, allegorą; kur nusipirkti?

Renkantis įrangą, būtina atsižvelgti į saugą ir patogumą. Saugos sumetimais šalmai turi atitikti CPSC standartus ir tinkamai tinka dviratininko galvai. Drabužiai turėtų būti ryškūs arba pakankamai šviesūs, kad dviratininkas būtų matomas; jie taip pat turėtų būti atspindintys elementai akivaizdžiose srityse.Dviratis pati turi būti pakankamai dažnas ir techniškai tinkamas.Tai taip pat apima atspindžius ant padangų ar kitose pastebimose vietose. Prieš pradėdamas dviračiu pirmą kartą, dviratininkas turi suprasti eismo taisykles, įskaitant rankinių signalų naudojimą, kuris gali padėti įspėti kitas transporto priemones apie jų ketinimus. Saugumas visada reiškia žinoti automobilius, pėsčiuosius ir kitus dviratininkus kelyje, o ne staiga padaryti netikėtus judesius. Taip pat svarbu eismo požiūriu suderintas vairavimas, taip pat užtikrinti, kad vairuotojai galėtų aiškiai matyti dviratininkus.

Dviratis

Norėdami išlaikyti savo dviračiu reikia reguliariai tikrinti, valyti ir pakeisti dalių.Patikrinkite savo dviračiu, prieš pradėdami pirmąjį važiavimą. Taigi, pradėkite patikrinti padangas, kad įsitikintumėte, jog jos yra pripūstos teisingai ir nepažeistos, atlikite reikiamus pakeitimus ar pakeitimus. Prieš važiuodami patikrinkite stabdžius. Jei jie netinkamai dirba, juos gali reikėti pakoreguoti, kuriuos galite padaryti patys, atlikdami technines instrukcijas, pateiktas su savo dviračiu, arba kvalifikuotas dviračių technikas.Pažiūrėkite į grandinę ir įrankius.Laikykite juos švariai ir sutepkite jas tinkamai – bet neperplizuokite. Varžtai jūsų dviratyje neturėtų būti pernelyg trumpas arba per daug laisvas, nes tai gali sugadinti jūsų automobilį arba net sugadinti jūsų įrangą važiuojant.

Motyvacijos išlaikymas važiuojant dviračiu

Jei pradėjote važiuoti dviračiu kaip pratybomis, kaip važiavimo į mokyklą ar darbą priemone ar treniruokliu, galite būti tikri, kad yra akimirkų, kai jaučiatės mažiau motyvuotos pasilikti ant balno. Kai kažkas įdomus ir malonus, daugeliui žmonių bus lengviau juos įtikinti, kad ši veikla yra reikalinga – jie bus labiau linkę tęsti. Tuo tarpu kai kuriems žmonėms vien praktika nėra kažkas, ko jie randa maloniai ar juokingai. Šiuo atveju, kviečiant draugą dalyvauti kasdieniose kelionėse, gali padėti išlaikyti jūsų motyvaciją važiuoti dviračiu – taip pat gali padėti įeiti į grupę žmonių, kurie jau važinėja reguliariai.

Naujų maršrutų paieška ir vairavimas skirtingais maršrutais taip pat gali padėti išlaikyti aukštą motyvacijos lygį.Taip pat naudinga laikyti laivo žurnalą, kuriame registruojama kiekvienos dienos, kiekvieną savaitę ar kiekvieną mėnesį nuvažiuotų kilometrų skaičius. Tai skatina nustatyti papildomus tikslus. Motyvacija važiuoti dviračiu darbe ir darbe taip pat gali būti paprasta ir triviali: joje gali būti pinigų sumos, išgelbstintos … kuro, kurį mes naudojome, ir mechaninio automobilio remonto, kurį turėjome anksčiau, grafikas naudojamas.

Taņa Krance Taņa
About Taņa Krance Taņa 347 Articles
"Galima sakyti apie Taną Kranceą, tačiau bent jau ji yra įtikinanti ir nesavanaudiška. Žinoma, ji taip pat saugi, linksma ir lyderiai, tačiau jos yra sugadintos ir sumaišomos su beprotybiškumo įpročiais. tačiau jos įtikinamą pobūdį, tai yra tai, ką ji dažnai žavisi. Dažnai žmonės tikisi, kad ir atletika, kai jiems reikia gerbti. Žinoma, niekas nėra tobulas, o Taņa turi ir supuvusių nuotaikų, ir dienų. jos nesantaikos pobūdis ir nepatogus gamta sukelia daugybę skundų tiek asmeniškai, tiek kitiems. Laimei, jos nesąžišimas užtikrina, kad tai nėra labai dažnai. "

Pakomentuok pirmas!

Palikti komentarą

Your email address will not be published.


*