Selenas | Pradedančiųjų vadovas – 14 dalykų, kuriuos turėtumėte žinoti

[Total: 0    Average: 0/5]

Kas yra selenas?

Selenas yra natūralus mineralas, rastas maiste ir vandenyje.Selenas yra labai svarbi žmogaus imuniteto maistinė medžiaga. Ji taip pat vaidina svarbų vaidmenį antioksidacinėje veikloje, nes ji veikia nuo laisvųjų radikalų ir uždegimų sukeltos žalos. Tai taip pat svarbu jūsų metabolizmui.

Kaip veikia selenas?

Tyrimai rodo, kad jis turi antivirusinį poveikį ir yra svarbus vaisingumui ir reprodukcijai.Sumažina vėžio ir kitų sunkių ligų riziką. Selenas taip pat padidina antioksidacines savybes ir yra svarbus tinkamam kraujo tekėjimui. Tokiu būdu padidėja atsparumas ligoms ir stresui. Ligos, kurias ji apsaugo, yra vėžys, virusai, širdies ligos ir Astma.

Seleno trūkumas

Sveikiems žmonėms seleno trūkumas yra retas (JAV bendruomenės duomenys). Tačiau dėl ligos, kuri sutrinka maistinių medžiagų įsisavinimą, yra trūkumo rizika. Tai gali būti ŽIV ar Krono liga.

Seleno pranašumai sveikatai

Selenas vartojamas gydyti žmones, kurių šiai medžiagai trūksta. Selenas taip pat buvo plačiai naudojamas alternatyvioje medicinoje, siekiant gydyti skydliaukės ligą (Hashimoto) ir aukštą cholesterolio kiekį.

Seleno nauda vyrams

Žinoma, seleno nauda vyrams yra aukščiau paminėta. Be to, selenas gali padėti išvalyti kūną. Jis derinamas su neutralizuojančiomis toksiškų mineralų, tokių kaip gyvsidabris. Gyvsidabris yra tam tikrų rūšių jūros gėrybių. Selenas silpnina neigiamus toksinų elementus, valydamas kūną.

Seleno vartojimo nauda sveikatai apima:

  • Antioksidacinis poveikis

Selenas padeda sustabdyti senėjimo procesą ir padeda imuninei sistemai mažinti laisvųjų radikalų sukeltą žalą. Jis veikia kartu su kitais antioksidantais, siekiant kovoti su oksidaciniu stresu ir sustabdyti tam tikrų vėžio formų atsiradimą. Selenas taip pat yra pagrindinė glutationo peroksidazės dalis. Tai fermentas, kuris dalyvauja lipidų apsaugos procesuose ląstelių membranose. Būtina užkirsti kelią oksidacinių ląstelių skilimui ir apsaugoti nuo mutacijų ir DNR pažeidimų.

  • Vėžio prevencija (tikėtina)

Selenas yra ypač svarbus jums, jei sutrikusi imuninė sistema arba genetinė vėžio susirgimų jūsų šeima. Gydymas didelėmis dozėmis seleno naudojamas nuo vėžio. Remiantis tyrimais, selenas yra naudingas kovai su kai kuriomis vėžio formomis. Tai apima kepenų, prostatos ir plaučių vėžį. Selenas turi kūno remonto poveikį. Jis pasiekia ląstelių branduolį ir nustato žalą. Laikosi antioksidantų ir tada veikia, mažina ir taiso DNR pažeidimus.Tyrimai parodė, kad yra didelės dozės seleno, kuris sveria 200 mg per parą,gali būti naudingas DNR apsaugai. Tai gali padėti sumažinti ląstelių mutacijų ir vėžio augimo potencialą. Kiti tyrimai rodo, kad vietovėse, kuriose dirvožemyje nėra daug seleno, gyventojai turi didesnę vėžio riziką nei vietose, kuriose dirvožemyje yra daugiau seleno.

  • Padidina imunitetą
READ  Fungalor ataskaita 2018, atsiliepimai + forumas, kaina, allegoras, pakeitimas, kainos, kur nusipirkti, mikozė kremas

Remiantis tyrimais, selenas yra būtinas tinkamam imuninės sistemos veikimui. Jis taip pat gali atlikti svarbų vaidmenį užkirsti kelią viruso augimui. ŽIV sergantiems pacientams selenas lėtina viruso išsivystymą į AIDS.

  • Skydliaukės funkcijos reguliavimas

Tyrimai rodo, kad yra ryšys tarp skydliaukės metabolizmo ir seleno trūkumo. Jūsų skydliaukė yra atsakinga už viso kūno darbo reguliavimą. Skydliaukė reguliuoja daugelį pagrindinių kūno funkcijų. Tai apima apetitą, energiją, temperatūrą, miegą ir svorį. Skydliaukės sutrikimai gali sukelti tokius simptomus kaip svorio padidėjimas ar praradimas, miego sutrikimai ir dirginimas. Seleno trūkumas yra susijęs su skydliaukės problemomis. Todėl seleno papildai gali būti naudingi skydliaukės sutrikimų gydymui.

Kiek seleno man reikia vartoti per dieną?

Jei jau valgote pakankamai seleno dietoje, jums nereikia to ilgiau laikytis. Be to, jei vartojate daugiau kaip 400 mcg, tai gali būti netgi kenksminga. Mokslininkai mano, kad selenas geriausiai veikia, kai gaunate jį iš natūralių maisto šaltinių. Nevartokite papildomos porcijos seleno papildomai, nesikreipiant į gydytoją.

Seleno toksiškumas

Remiantis tyrimais, seleno toksiškumas gali būti žalingas. Rekomenduojama paros dozė priklauso nuo amžiaus …

  • Vaikai 1-3: 20 mikrogramų per dieną
  • Vaikai 4-8: 30 mikrogramų per dieną
  • Vaikai nuo 9 iki 13 metų: 40 mkg / parą
  • Suaugusieji ir vaikai nuo 14 iki 55 mcg / parai
  • Nėščios moterys: 60 mikrogramų per dieną
  • Žindyvės: 70 μg per parą

Šalutinis seleno poveikis

Išgėrus pagal rekomenduojamas dozes, selenas paprastai nesukelia šalutinių poveikių. Perdozavimo atveju seleno šalutinis poveikis yra:.

  • kvėpuoja
  • pireksija
  • pykinimas
  • problemų su kepenimis, inkstais ir širdimi

Sąveika

Seleno priedas gali sąveikauti su kitais vartojamais vaistais. Tai įtraukia:.

  • antacidai
  • chemoterapijos vaistai
  • kortikosteroidai
  • niacinas
  • statika
  • tabletes

Seleno papildai taip pat gali būti susiję su kitomis sveikatos problemomis. Pasitarkite su savo gydytoju.

Seleno trūkumo simptomai:

Tai yra aštuoni dažniausiai pasitaikantys seleno trūkumo simptomai, kuriuos turėtumėte žinoti:

  • Plaukų slinkimas
  • Nagų ir odos spalvos pasikeitimas
  • nuovargis
  • smegenų užtemimas
  • hipotirozė
  • vaisingumo problemos
  • imuninės sistemos sutrikimai
  • Astma

Produktai, turintys daug seleno

Šie produktai yra daug seleno:

  • Kiaušinis

Vienas geras būdas gauti seleną – turėti kiaušinius. Viename vidutiniame kiaušinyje yra beveik 20% dieninės seleno dozės. Be to, kad yra geras būdas gauti seleną, kiaušiniuose taip pat yra daug baltymų ir vitaminų iš B grupės.

  • Sūris

Maistas, turintis daug seleno, taip pat yra sūris. Sūris gali būti lengvai įtrauktas į bet kokį dietos planą. Vienoje sūrio dalyje yra 20% dieninio seleno kiekio. Kadangi sūris taip pat turi daug sočiųjų riebalų, jūs turite būti atsargūs, kiek valgote.

  • Grybai

Grybai taip pat yra vienas iš daugelio seleno turinčių produktų. Kaip vienas iš šio elemento turtingų produktų, vienoje porcijoje yra 17% dieninės seleno dozės. Juose taip pat yra daug maistinių skaidulų ir daugelio kitų maistinių medžiagų.

  • avižos
READ  PostureFixerPro šokiruojančios apžvalgos 2018, forumas, kaina, kur įsigyti, vaistinė, , kaina, jei taikoma

Avižos yra vienas iš daugelio seleno turinčių produktų. Jos grūduose taip pat yra daug maistinių skaidulų, kurie idealiai tinka virškinimo procesui pagerinti.

  • Braziliški riešutai

Vienas iš turtingiausių seleno šaltinių yra Brazilijos riešutai. Priežastis yra ta, kad juose yra 1917 mcg mineralinių medžiagų 100 gm. Jie yra gausūs kalorijų, kaip ir kitų riešutų, todėl jie turėtų būti suvartojami nedideliais kiekiais.

  • vištiena

Vištiena yra puikus būdas gauti seleną. Joje yra apie 39% dozės, kurios jums reikia kiekvieną dieną, kiekvienoje porcijoje.

  • Jautiena ir veršiena

Jautienos yra labai daug seleno. Viename porcijoje yra 131% to, kas jums reikalinga kiekvieną dieną. Jis taip pat gausu kitų mineralų, tokių kaip geležis ir varis. Tačiau jautiena turi daug cholesterolio, taigi valgyk atsargiai.

  • Kiauliena

Kiauliena yra kita mėsa, turinti daug seleno. 100 g kiaulienos yra apie 71% to, ko jums reikia kiekvieną dieną šios medžiagos.

  • Kvieciai

Tarp įvairių grūdų kviečiai yra puikus šio mineralo šaltinis. Vienoje porcijoje yra 101% to, ko jums reikia kiekvieną dieną, kai kalbama apie seleną.

  • Tunai

Tunas yra ne tik turtingas omega-3 riebalų rūgščių, bet ir aukštas seleno kiekis. Vienoje porcijoje yra 115% tos mineralinės medžiagos, kurią jums reikia per dieną.

  • Austrės

Aistros yra mineralai, turintys daug mineralinių medžiagų. Astres yra daugybė kitų mikroelementų. Juose yra daug cinko, vario ir geležies.

  • Saldžios ruginės rugiai

Rugiai suteikia beveik 50% to, kas jums reikia kasdien selenui. Jis taip pat gausu skaidulų ir baltymų.

  • Saulėgražos sėkla

Saulėgrąžų sėklos turi daug svarbių maistinių medžiagų. Vienoje sėklų dalyje yra 76% dieninės seleno dozės. Sėklos taip pat yra daug kitų mineralų.

  • lašiša

Sveika riebi žuvis, lašiša, yra 59% to, ko reikia selenui. Kitos lašišos rasta mineralų: kalio ir fosforo.

  • rudieji ryžiai

Rudieji ryžiai yra puiki alternatyva baltiems ryžiams. Jame yra daug maistinių skaidulų ir yra puikus šaltinio šaltinis.

  • Turkija

Be to, kad yra puikus baltymų šaltinis, kalakutienos mėsoje yra 33% dieninio seleno kiekio. Turkijos dalis jums geriau tinka nei kitai mėsai, nes joje yra mažai sočiųjų riebalų ir kalorijų kiekio.

  • Krevetės

Šie populiarūs jūros gėrybių produktai sudaro 57% dieninio seleno kiekio.

  • krabas

Be turtingo kitų maistinių medžiagų, krabas yra geras būdas gauti seleną. Vienoje porcijoje yra 63% to, ko reikia per parą selenui.

  • sojos pupelės

Sojų pupelėse yra mažiau seleno nei kiti sąraše esantys maisto produktai. Tačiau jie vis dar turi 10% to, kas jums reikalinga per dieną šiam mineralui.

  • Spagečiai

Vienoje makaronų porcijoje yra apie 38% dieninės seleno dozės.

Kokia seleno dozė yra per didelė?

Rekomenduojama paros dozė suaugusiesiems yra 80-200 mikrogramų. Visa kita yra nepalanki organizmui.

Kaip naudoti seleną?

Geriausias būdas gauti seleną yra racionalaus pašaro. Tačiau gydytojas gali rekomenduoti šerti papildais su selenu, jei turite ligą, dėl kurios sunku absorbuoti šį mineralą.

Seleno naudojimas

Selenas tapo gerai žinomas dėl savo antioksidantų savybių.Antioksidantai apsaugo ląsteles nuo pažeidimų. Yra įrodymų, kad seleno papildai gali sumažinti prostatos vėžio tikimybę. Tačiau daugelis tyrimų rodo, kad šios formos vėžio papildai nėra naudingi. Be to, kai kuriais atvejais selenas kelia tam tikrų ligų riziką. Tai yra odos vėžio ir diabeto atvejis. Šio mineralo trūkumas yra retas (JAV gyventojų duomenys). Tačiau kai kurios ligos, tokios kaip Krono liga, yra susijusios su mažu seleno kiekiu. Selenas taip pat buvo tiriamas gydant ligas, tokias kaip Astma ir artritas. Rezultatai buvo sumaišyti. Tačiau seleno vartojimas kai kuriais atvejais yra gydytojų rekomenduojamas papildas.

Selenas ir diabetas

Žmonėms, sergantiems cukriniu diabetu, padidėjęs seleno kiekis organizme (JAV gyventojų duomenys).Dėl to kai kurie mokslininkai įtaria, kad jie gali prisidėti prie ligos vystymosi. Tyrimo grupė neseniai rekomendavo žmonėms nebevartoti seleno turinčių papildų. Daugelis amerikiečių vis dar sunaudoja didelius kiekius šio mineralo dėl seleno dirvožemyje. Taip yra dėl to, kad dirvožemis įsisavina seleną, kurį sugeria augalai. Mokslininkai ištyrė diabeto rodiklius ir seleno kiekį 1000 žmonių. Buvo nustatyta, kad tie žmonės, kurie sirgo diabetu, taip pat turėjo daug daugiau seleno savo kūne. Nors selenas yra svarbus jūsų organizmui, mokslininkai nustatė, kad gali būti kieta linija tarp jūsų organizmui reikalingos sumos ir jau kenksmingos sumos. Nors neaišku, kodėl mineralas padidina diabeto riziką, manoma, kad jis gali tai padaryti didinant atsparumą insulinui.

Išvados dėl seleno

Selenas yra pagrindinė medžiaga jūsų kūno sveikatai.Nors reikia jaustis gerai, per daug mineralų gali būti potencialiai žalingas sveikatai. Dėl šios priežasties geriausia gauti reikiamą seleną iš mineralų turtingų maisto šaltinių. Yra daug maisto produktų, kurių sudėtyje yra seleno, ir jūs galite peržiūrėti aukščiau pateiktą sąrašą, norėdami pamatyti, ko jums reikia valgyti, kad padidintumėte šio mineralo suvartojimą. Šių maisto šaltinių naudojimas jūsų mityboje yra gana lengvas, net jei esate veganas ar vegetaras. Pavyzdžiui, Brazilijos riešutuose yra daug seleno.

Kalbant apie seleno naudą sveikatai, atrodo, kad specialistai pradeda kelti klausimą dėl ligos gydymo ar profilaktikos, imdami papildų.Kadangi tai yra atvejis, geriausia paprasčiausiai įsitikinti, kad turite pakankamai seleno per savo mitybą. Jei vartojate seleną, dėl kokios nors priežasties geriausia neviršyti rekomenduojamos aukščiau nurodyto seleno dozės. Ši seleno dozė niekada neviršys pernelyg didelio galimo seleno toksiškumo. Daugiau informacijos apie šį elementą galima rasti internete naudojant paprastą paiešką.

Taņa Krance Taņa
About Taņa Krance Taņa 326 Articles
"Galima sakyti apie Taną Kranceą, tačiau bent jau ji yra įtikinanti ir nesavanaudiška. Žinoma, ji taip pat saugi, linksma ir lyderiai, tačiau jos yra sugadintos ir sumaišomos su beprotybiškumo įpročiais. tačiau jos įtikinamą pobūdį, tai yra tai, ką ji dažnai žavisi. Dažnai žmonės tikisi, kad ir atletika, kai jiems reikia gerbti. Žinoma, niekas nėra tobulas, o Taņa turi ir supuvusių nuotaikų, ir dienų. jos nesantaikos pobūdis ir nepatogus gamta sukelia daugybę skundų tiek asmeniškai, tiek kitiems. Laimei, jos nesąžišimas užtikrina, kad tai nėra labai dažnai. "

Pakomentuok pirmas!

Palikti komentarą

Your email address will not be published.


*