Kofeino poveikis ir nauda, pagrįsta moksliniais faktais. 9 dalykų, kuriuos reikia žinoti apie kofeiną!

[Total: 0    Average: 0/5]

Ar kofeinas yra vaistas?

Kaip tikriausiai žinote, kofeinas kasdien suvartoja milijonai žmonių visame pasaulyje. Tai monotoniškas stimuliatorius ir lengvas diuretikas, atsirandantis gėrimuose ir maiste. Kai kurie bandymai rodo neigiamą ar neigiamą šio natūralaus ingrediento poveikį. Tačiau moksliniai duomenys taip pat rodo kofeino naudą sveikatai.

Kas yra kofeinas?

Kofeinas yra karta medžiaga, klasifikuojama kaip stimuliatorius ir randama kavos pupelėse, arbatos lapuose ir kakavos pupelėse. Tai taip pat populiariausias lieknėjimo ingredientas, kurį įmonės naudoja papilduose, pavyzdžiui, „Plexus Slim“ ir „Truvision“. Jis pirmą kartą buvo atrastas 1821 m. Ir tapo visuotine prekybe XIX a. Pabaigoje. Cheminis pavadinimas yra 1,3,7-trimetilksantinas; kofeinas taip pat klasifikuojamas kaip ksantino alkaloidas. Medžiaga veikdama veikdama į centrinę nervų sistemą, kuri savo ruožtu pagreitina širdies ritmą, veikia kraujospūdį ir smegenų funkcijas; jis gali pradėti dirbti tik 15 minučių po nuryti. Energetiniai gėrimai, baltymų barai ir kokteiliai, šokoladas, gaivieji gėrimai, karšta kakava ir šaldyta arbata turi kofeino.

Apibendrinant, kofeinas, toks, koks naudojamas „It Works“! Energija yra plačiausiai vartojamas stimuliatorius ir psichoaktyvios medžiagos pasaulyje.

Dozavimas – kokia kofeino dozė yra saugi?

Jūsų svoris, aukštis ir tolerancija kofeinu vaidina svarbų vaidmenį jūsų didžiausiam kofeino suvartojimui. Paprastai daugumai sveikų suaugusiųjų 400 mg per dieną yra laikomi saugiais. Kofeino kiekis kavoje yra apie 95-200 miligramų, o juodos arbatos puodelis yra apie 14-70 miligramų. Per daug kofeino gali sukelti nemalonų šalutinį poveikį, pvz., Nerimą ir pernelyg didelį stimuliavimą.

Apibendrinant: dauguma suaugusiųjų kasdien gali suvartoti iki 400 miligramų kofeino. Didesnės dozės gali padidinti nepageidaujamo poveikio riziką ir netgi kelti pavojų sveikatai.

Natūralūs kofeino šaltiniai

Skirtinguose augaluose yra natūralaus kofeino ekstrakto. Kai kurie natūralūs šio stimuliatoriaus šaltiniai yra kavos sėklos, kolos riešutai, erba mate augalai, kakavos pupelės, arbatos lapai ir guarana augalai. Patikėkite tai ar ne, kofeinas yra daugiau nei 60 skirtingų augalų.

Santrauka: skirtinguose augaluose ir sėklose yra kofeino.

Kofeino efektai – didina nuotaiką ir gerina atmintį?

Tyrimai rodo, kad kofeinas veikia tiek nuotaiką, tiek atmintį. Atskiri tyrimai parodė, kad vartojant 2-3 puodelius kavos per dieną gali sumažėti moterų depresijos rizika. Visų pirma, kofeinas padeda blokuoti adenozino receptorius, chemines medžiagas, kurios atsiranda smegenyse ir sukelia nuovargį ar energijos nuostolius. Be to, kava padeda stimuliuoti smegenų funkcijas ir aktyvina neurotransmiterius, tokius kaip norepinefrinas ir dopaminas.

Santrauka: kai kurie tyrimai rodo, kad šis stimuliatorius teigiamai veikia nuotaiką ir atmintį.

Kūno svorio sumažėjimas valgant kofeiną – ar tai sveikas?

Kai kurie tyrimai rodo, kad kofeinas padeda tam tikru mastu sumažinti kūno svorį. Individualūs tyrimai rodo, kad šis stimuliatorius gali padėti padidinti medžiagų apykaitą, padidindamas jūsų genezės temperatūrą (taigi jūsų kūnas gamina energiją ir šilumą deginant kalorijas). Tai taip pat padeda tam tikru būdu sustabdyti arba sumažinti apetitą, dėl ko gali sumažėti kalorijų suvartojimas. Kalorijų suvartojimo mažinimas gali sukelti svorio mažėjimą laikui bėgant (taip pat yra naudingos ingredientai, pvz., Kamigo gerklės). Vidutiniškai 250 miligramų su maistu vartojamo kofeino gali sušvelnėti iki 75 kalorijų per dieną.

Apibendrinant, šis stimuliatorius gali turėti įtakos kalorijų deginimui ir apetito slopinimui, tačiau poveikis paprastai yra minimalus.

Gaukite energijos suleidimo iš kofeino!

Jei ieškote psichinės sprogimo ar energijos padidėjimo, kavos su kofeino kiekiu gali išspręsti problemą. Šis stimuliatorius veikia acetilcholino, serotonino ir dopamino augimą, visi neurotransmiteriai, veikiantys koncentraciją. Jis taip pat gali padėti padidinti energijos lygį, išleidžiant adrenaliną, pagreitindamas širdies plakimą ir gaminant energiją. Jei bet kokios formos kofeinas suvartojamas per valandą prieš pradedant treniruotę, ištvermės lygis gali būti padidintas iki penkių procentų. Be to, raumenys išliks stimuliuojamos ilgą laiką, kadangi kofeinas sukelia padidėjusį plazmos katechalamino gamybą, todėl organizmas gali efektyviau prisitaikyti prie fizinio streso.

Apibendrinant: jei prieš pradėdami fizinį aktyvumą suvartojote 200-300 miligramų kofeino, tai greičiausiai pagerins jūsų veiklos lygį ir paskatins jus jaustis mažiau pavargusiu. Kai kurių produktų, tokių kaip „Thrive Patch“, problema yra ta, kad tokio poveikio pasiekti nepakanka kofeino.

READ  Dynamite - aktyvatorius įkandimas, apžvalgos, komentarai, kaina, Kaip jis veikia?

Koefeino nauda sveikatai

Iš kofeino vartojimo atsiranda tam tikros naudos sveikatai, kuri pagrįsta patikimais moksliniais tyrimais. 2005 m. Apklausa, apimanti daugiau kaip 193 000 žmonių, parodė, kad 4-6 puodeliai kavos per dieną gali sumažinti antros rūšies diabeto riziką iki 35 procentų. Mažiausiai tris puodelius kavos bent trečią savaitę gerina bendrą žarnyno būklę, padidindama „gerų“ žarnyno bakterijų kiekį virškinimo trakte. Tyrimai su 83 700 slaugytojomis rodo, kad geriant du ar daugiau puodelių kavos per dieną sumažėja insulto ir širdies smūgio rizika iki 20 procentų. Be to, 2007 m. Atliktame tyrime nustatyta, kad geriant kavą galima sumažinti kepenų ligos riziką.

Apibendrinant galima pasakyti, kad kofeinas gali prisidėti prie sveikos žarnos palaikymo, 2 tipo diabeto prevencijos, sveikos širdies ir kepenų apsaugos.

Koks yra šalutinis kofeino vartojimo poveikis?

Deja, gali būti šiek tiek šalutinio poveikio kofeinui, jei jis yra per didelis arba esate ypač jautrus šiai natūraliai stimuliatoriui. Šie šalutiniai poveikiai gali būti raumenų drebulys, nemiga, greitas širdies plakimas, skrandžio sutrikimas, nervingumas, nerimas, dirglumas ir galvos skausmas. Apie tokius šalutinius poveikius pranešė vartojantys lieknėjimo papildai, tokie kaip „Hydroxycut“ ir „pre-workout“ kokteiliai su pridėtu kofeinu. Per daug kofeino vartojimas padidina dehidratacijos riziką ir dažniau šlapinasi. Svarbu subalansuoti skysčių suvartojimą – suvartoja daug vandens, kad jus susimaišytų. Jei vartojate receptinių vaistų ar kitų vaistų, geriausia pasikalbėti su savo gydytoju ar vaistininku prieš gerdami daug kavos, nes kofeinas gali chemiškai reaguoti su vaistu ir sukelti šalutinį poveikį.

Apibendrinant, šalutinis poveikis atsiranda, kai suvartojama daug kofeino.

Tiesa apie kofeiną

Kaip ir daugelis kitų natūralių produktų, kofeinas turi privalumų ir trūkumų. Vartojant jį nuosaikiai, galima išlaikyti bendrą sveikatą ir gerovę. Tačiau, jei valgote per daug, gali pasireikšti daugiau šalutinių poveikių nei teigiamas poveikis jūsų organizmui.

Taņa Krance Taņa
About Taņa Krance Taņa 326 Articles
"Galima sakyti apie Taną Kranceą, tačiau bent jau ji yra įtikinanti ir nesavanaudiška. Žinoma, ji taip pat saugi, linksma ir lyderiai, tačiau jos yra sugadintos ir sumaišomos su beprotybiškumo įpročiais. tačiau jos įtikinamą pobūdį, tai yra tai, ką ji dažnai žavisi. Dažnai žmonės tikisi, kad ir atletika, kai jiems reikia gerbti. Žinoma, niekas nėra tobulas, o Taņa turi ir supuvusių nuotaikų, ir dienų. jos nesantaikos pobūdis ir nepatogus gamta sukelia daugybę skundų tiek asmeniškai, tiek kitiems. Laimei, jos nesąžišimas užtikrina, kad tai nėra labai dažnai. "

Pakomentuok pirmas!

Palikti komentarą

Your email address will not be published.


*