Jar dieta (Baby Food diet) – 10 dalykų, kuriuos turėtumėte žinoti

Jei per pastaruosius keletą metų stebėjote dietos tendencijas, galbūt girdėjote apie dietą, pagrįstą kūdikių produktais.Nors akivaizdu, kad ši dieta apima kūdikių maitinimą, vis tiek gali būti įdomu:"Nors šios dietos mados buvo tada, kai Tracy Andersonas, Jennifer Aniston ir Reese Witherspoon pradėjo ją naudoti, vis tiek turime asmeniškai išbandyti, ar tai tikrai veiksminga. Galų gale, kūdikių maistas nėra skirtas suaugusiesiems iš aukščiau. Straipsnyje aptariamos visos su maistu kūdikiams skirtų vaistų, įskaitant naudą sveikatai, šalutinį poveikį ir bendrąsias gaires, duomenys.

Kas yra kūdikių maitinimo dieta?

Kūdikių dieta yra tendencija, kai plonesnis gauna didžiąją dalį kasdienės kalorijų iš kūdikių maisto, kurį galima įsigyti parduotuvėse mažose indelėse ar pakuotėse arba gali būti ruošiamas namuose. Daugelis žmonių naudoja šią dietą, kad praranda papildomų svarų. Paprastai mažai kiekių prarandama per kelias dienas. Paplitęs asmeninis treneris Tracy Anderson, kūdikių mityba yra skirta kenksmingų ingredientų kiekiui maisto produktuose, kontroliuojamose porcijose ir kalorijose sumažinti ir suteikti svarbiausius vitaminus. Be to, jūsų kūdikių maitinimas gali arba negali apimti vieno kieto maisto kiekio kaloringumo. "Baby Food" dieta buvo prieinama nuo devintojo dešimtmečio. Per pastarąjį dešimtmetį produkto populiarumas padidėjo, bet to nebuvo. Nors ji tapo populiari dieta tarp daugelio grupių, ji taip pat yra viena iš sudėtingiausių dietų ir viena iš labiausiai prieštaringų. Taip yra todėl, kad vaikų maiste yra daugiausia be riebalų ir prieskonių, kurių mes visi valgome su įprastais patiekalais. Kadangi trūksta ingredientų ir susijusių skonių, daugeliui ligonių sunku maitinti maistą vaikams.

Išvada: "Kūdikių maitinimo dieta" - tai dieta, kuria žmonės turi valgyti daugiausia kūdikių maistą, o tai gali būti labai sudėtinga užduotis.

Kaip veikia kūdikių maitinimo dieta?

Kūdikių maitinimo dieta tikimasi, kad "slimmers" gaus didžiąją arba visą savo kalorijų kiekį iš kūdikių maisto, o tai gali reikšti, kad vartojama daugiau nei keturiolika indų per dieną. Žmonės, kurie perka komerciškai paruoštą kūdikių maistą, per dieną valgo vieną puodą per valandą, o tie, kurie savo namus gamina savo maistui, valgo lygiavertę porciją per valandą. Kiekvienoje kūdikių maitinimo porcijoje paprastai yra 50-90 kalorijų, todėl valgio dieną jie turi valgyti tiek daug.Paprastai valgydami maždaug keliolika maistinių stiklainių suteiks apie 1000 kalorijų.

Priklausomai nuo jūsų dienos kalorijų svorio tikslų, galite valgyti dar daugiau, jei valgysite tik maistą kūdikiams. Sulaimėjos, maitinančios vieną reguliarų maistą, dažniausiai pietus, suvartoja nedaug vietos baltymų ir daržovių kalorijų biudžete. Tai gali būti žuvis ir daržovės, vištiena ir daržovės, arba vegetaras, pvz. juodos pupelės ir daržovės. Kūdikių maitinimo dieta palengvina jūsų kalorijų vartojimo tikslų laikymąsi ir suteikia papildomo patogumo vartoti gatavus maisto produktus. Paprastai tai trunka nuo trijų dienų iki savaitės ir nėra skirtas išlaikyti ilgesnį laiką.

Išvada: kūdikių maitinimo dietai kelias dienas reikia valgyti kūdikį per kelias dienas ir leisti reguliariai valgyti baltymus ir daržoves.

Kūdikių maitinimo dietos privalumai

Pastaraisiais metais ši dieta tapo viena iš labiausiai prieštaringų ir stipriai aptariamų dietų. Nors kai kurie žmonės teigia apie jų naudą, kiti mano, kad kūdikių maistas turėtų būti skirtas kūdikiams. Tai daugiausia dėl to, kad vaikai turi skirtingas virškinimo sistemas ir maistingumo reikalavimus nei suaugusieji; jų maistas yra specialiai paruoštas jų poreikiams. Tačiau yra keletas naudos, kurios gali atsirasti dėl laikino Baby Food dietos priėmimo. Sitie yra:.

  • Greitas svorio kritimas
  • mažesnės dalys
  • daugiau vaisių ir daržovių
  • mažiau kenksmingi priedai

Kai kurie žmonės gali prarasti keletą svarų per savaitę su stikline dieta. Tačiau šie rezultatai gali nebūti tvarūs, nes dietą, kurią sudaro daugiausia vaikų produktai, sunku išlaikyti. Lieknajai turėtų pasirinkti geresnius mitybos planus, jei jie norės išlaikyti savo naują svorį, kai jie išeis iš Baby Food dietos. Ši dieta taip pat padeda tiems, kurie kontroliuoja porciją, nes per dieną reikia mažesnių, dažniau vartojamų dozių. Tai nepakeis skrandžio dydžio, nes skrandis nesikeičia be chirurgijos; tačiau jis gali pasikeisti, kiek alkanas jaučiatės ir padės valgyti mažiau. Be to, ši dieta gali padėti lieknėti žmonėms valgyti daugiau vaisių ir daržovių ir pasiūlyti tam tikrą maistinę vertę žmonėms, kurie nėra vegetarai. Tai taip pat pašalina daugybę kenksmingų priedų, kurie yra įprastuose suaugusiems skirtuose produktuose.

Santrauka: Jar dieta gali sukelti greitą svorio netekimą ir geresnį kontrolinį įpročius, tuo pačiu didinant vaisių ir daržovių suvartojimą ir mažinant priedų vartojimą.

Kūdikių maitinimo dietos gairės

Keista, kad nėra aiškių ar vienareikšmių šios dietos gairių. Tai yra daugiausia dėl to, kad dauguma mitybos specialistų ir ligonių nepriima suaugusiųjų, kurie maitina vaikų maistą kaip kalorijų šaltinį ir mitybą.Kadangi ši dieta negalėjo įgyti tikrų patikimumo sveikatos bendruomenėje, šiuolaikiniai mitybos specialistai kartoja tik keletą bendrų veiksmų.Šios dietos žmonės paprastai sunaudoja tam tikrą kiekį kalorijų, kad prarasti svorį. Šis skaičius gali būti apskaičiuojamas atsižvelgiant į dabartines masės ir aukščio vertes, lytį ir įsivaizduojamą tikslinį efektą. Kai dietologas ir plonesnis skaičiuoja, kiek kalorijų jums reikia valgyti, jie gali nustatyti, kiek porcijų kūdikių maistui jiems reikia valgyti kiekvieną dieną. Taip pat galite patikrinti, kiek kalorijų galite skirti vakarienei, jei nuspręsite vieną reguliarų valgį per dieną. Lieknas kūdikis pradeda savo mitybą, valgydamas vieną porciją kūdikių maisto per valandą fiksuotą dienų skaičių.

Santrauka: Individualios gairės kiekvienam plonesniam priklauso nuo svorio, aukščio, lyties ir to, ar jums reikės reguliariai valgyti.

Kūdikių maitinimo dietos meniu

Deja, tiems, kurie mėgsta jar dietą, patiekalų pasirinkimas gali būti ribotas arba net nepastebimas. Nors daugumai žmonių gali patikti obuoliai ir bananų tyrės, labai nedaugelis yra susijaudinęs dėl valgymo aštraus daržovių ir jautienos ar slyvos tyrės. Kadangi jūsų dietos įvairovė yra sveikesnė, daugelis ligonių yra priversti valgyti arba bent jau bandyti netinkamą pasirinkimą.Paprastai stiklainiai gali valgyti daug tarkuotų vaisių, tokių kaip obuoliai, kriaušės, bananai, persikai ir avietės, taip pat daržovės, tokios kaip saldžiosios bulvės, žirniai, špinatai, moliūgai ir kukurūzai.

Be mėsos, tokios kaip kalakutiena, jautiena ir vištiena, taip pat galite valgyti vaikams skirtus ryžių, avižų ir lęšių maisto produktus. Šie maisto produktai paprastai būna lengvi pagal skonį, o "Slimmer" daugumoje parduotuvių neranda daug dekadentinių ar desertinių kūdikių maisto. Arba galite gaminti savo kūdikių maistą su bet kokia jūsų maitinimo kūdikių maiste esančių ingredientų, jei jis yra panašus kaip į kūdikio maistą, kurį perkate parduotuvėje. Naminės tyrės su tonomis priedų, riebalų ar cukraus neturės tokio paties kiekio kalorijų ir netaps tokio pat poveikio.

Išvada: besimokantieji dažnai apsiribos švelniais ir dažnai nepatraukliais pasirinkimais, tokiais kaip slyva, mėsa ir daržovių tyrės - pvz., Špinatai ir moliūgai.

Kepimo dietos receptai

Vaikų maistas vartotojai dažnai nekeičia kūdikių maisto su kitais maisto produktais ir į taisykles neįtraukia kūdikių maisto. Tačiau jie gali gaminti savo maistą vaikams su specialiai parinktais ingredientais. Vidaus maistas vaikams paprastai apima: ..

  • pagrindinis ingredientas, pvz., avižos ar obuoliai
  • vanduo
  • vitaminai

Jei reikia, maisto produktas gali būti sumaišytas su vandeniu, kad būtų pasiektas tinkamas konsistencija arba jis gali būti tyrės. Jei reikia, taip pat gali būti pridėta vitaminų (ir iš tikrųjų rekomenduojama suaugusiems, kurie nesiima multivitaminų papildų). Neprivalomosios kietos maisto vakarienės metu "Slimmer" vartoja virtus virtus arba keptas daržoves, papildydamas žuvis, naminius paukščius, jautieną ar augalinius baltymus. Tai gali būti skrudinta žuvis, vištiena arba jautiena, kepta mėsa arba virti ankštiniai augalai.

Išvada: tie, kurie naudojami jar dietai ir nusprendžia patiekti vaikams savo maistą, gali tai padaryti lengvai valydami vaisius ir daržoves su šiek tiek vandens ir pridėjus vitaminų.

Baby Food dietinis grafikas

Galbūt vienas iš sudėtingiausių šios dietos aspektų yra tvarkaraštis, kurį reikia laikytis "slimmers". Nuo pusryčių, kurie yra dietoje, jie pradeda valgyti vieną porciją ar maisto lazdelę vaikams vieną kartą per valandą iki pietų. Jei plonesnis atsikratys kietų pietų, procesas tęsis, kol dienos metu bus pasiekti jų kalorijų tikslai. Skirtingai nuo tradicinių mitybos įpročių, tokių kaip pusryčiai, pietūs ir vakarienė, "Baby Food" dietai žmonės turi valgyti visą dieną. Tai iš dalies būtina, nes dalis maitinimo kūdikiams neatitinka suaugusiųjų poreikių, dėl kurių žmogus yra silpnas ir alkanas, jei jis suvartoja per mažai porcijų kūdikių. Be to, tuo pačiu metu sunku suvalgyti daugiau nei vieną stiklainį vienoje sėdimoje vietoje, todėl dalijimasis laikui bėgant padeda supaprastinti procesą.

Išvada: kūdikių maitinimo dieta turintys žmonės turėtų valgyti vieną porciją per valandą, kad būtų išvengta pernelyg didelio alkio ir galėtų vartoti daug vaikų maistą.

Kūdikių maitinimo dieta svorio mažinimui

Tiesa ta, kad dauguma žmonių nenori valgyti vaikų maisto, nebent jie manė, kad jie gali tai gauti. Vienintelė priežastis, kodėl žmonės pradėjo valgyti keliolika ar daugiau kūdikių maistą per dieną, yra tai, kad jie nori greitai prarasti svorį. Nesveikų užkandžių keitimas su kūdikių maistu su stiklainiais gali padėti sumažinti kalorijų vartojimą, o dviejų valgių per dieną pakeitimas kūdikių maistu yra gana ekstremalus ir netvarus. Tai gali būti ne tik brangūs, bet ir fiziškai bei emociškai nuobodūs, paliekant lieknėjantį nepasotinamumo jausmą.

Išvada: šis metodas gali padėti žmonėms prarasti keletą svarų per kelias dienas ar savaites, tačiau tai nėra dieta, kurią ilgainiui lengva išlaikyti.

Koks dietos šalutinis poveikis vaikams?

Pasak gydytojų ir mitybos specialistų, didžiausia problema yra galimas šalutinis poveikis, kurį gali sukelti lieknėjimas žmonėms. Pirma, jiems lengviau patekti į nepakankamą mitybą, nes jie maitina maistines medžiagas, skirtas kūdikiams. Taip pat yra didesnė tikimybė, kad asmuo, vartojęs dietą, netrukdys ir sunaudos mažiau kalorijų nei būtina, nes maistas yra toks sunkus skrandžiui. Be to, ši dieta gali sulėtinti jūsų metabolizmą, nes virškinimo sistema nėra pritaikyta maistui suskaidyti į mažus komponentus. Galų gale šis reiškinys gali padidinti svorio padidėjimą, kai plonesnis grįžta į normalią maistą, ypač jei dietos pabaigoje jis pervertintas. Paprastai ši dieta gali sukelti:

  • nuovargis
  • išeikvojimas
  • mitybos trūkumai
  • sulėtėjo metabolizmas
  • padidėjęs svorio padidėjimas

Visų pirma, tokia invazinė mityba gali sulėtinti jūsų medžiagų apykaitą ir priversti jūsų organizmą sumažinti raumenis, kad galėtumėte naudoti energiją. Mažiau raumenų masė sulėtina medžiagų apykaitą, todėl greitai padidėja svoris.

Išvada: ši dieta gali padaryti tuos, kurie numesti svorio, jaučiasi išnaudotos, o po dietos jie bus lengviau svorio.

Išvados apie galutinę Baby Food dietą

Nors kūdikių maistas gali atrodyti sveikas, jame trūksta maistinių medžiagų, kalorijų ir skaidulų, kurių reikia suaugusiems žmonėms veikti ir būti geros formos. Ši dieta gali ne tik sukelti nepakankamą mitybą, bet taip pat gali turėti priešingą poveikį, kaip tikėtasi, ir sukelti svorio padidėjimą, kai grįšite į įprastą maistą. Jei nenorite valgyti kaip mažai kalorijų užkandžių, geriausia palikti kūdikių maistą ... kūdikiams. Vietoje to galite pereiti prie sveikos, subalansuotos dietos ir padidinti fizinį aktyvumą, palaipsniui prarasti svorį ir išvengti svorio padidėjimo ateityje.

Taņa Krance Taņa
About Taņa Krance Taņa 254 Articles
"Galima sakyti apie Taną Kranceą, tačiau bent jau ji yra įtikinanti ir nesavanaudiška. Žinoma, ji taip pat saugi, linksma ir lyderiai, tačiau jos yra sugadintos ir sumaišomos su beprotybiškumo įpročiais. tačiau jos įtikinamą pobūdį, tai yra tai, ką ji dažnai žavisi. Dažnai žmonės tikisi, kad ir atletika, kai jiems reikia gerbti. Žinoma, niekas nėra tobulas, o Taņa turi ir supuvusių nuotaikų, ir dienų. jos nesantaikos pobūdis ir nepatogus gamta sukelia daugybę skundų tiek asmeniškai, tiek kitiems. Laimei, jos nesąžišimas užtikrina, kad tai nėra labai dažnai. "

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*