Fuel Saver dabartinis vadovas 2018, apžvalgos + forumas, kaina, kur pirkti, line-up, nuotraukos, Lenkija,

[Total: 0    Average: 0/5]

Magnetai ar įvairūs skysčio komponentai, skirti alyvui ar kurui Čekijos rinkoje, vis dar bus pasakoti pasakos, kuri tikrai padės taupyti dujas. Vienas iš tokių prietaisų išlaikė turinio testą.Rezultatai parodė, kad taupymas buvo abejotinas. Ir taip pat, jei iš tikrųjų tada apskaičiuotas, gesintuvo einamojo vadovo 2018 ekrano degalai išmokami kuo greičiau, važiuojant 33 600 kilometrų. tikėjimas su malonumu žvakidė. Sėkmingas automobilis.Pirmoji rezidencija – senas dyzelinas “Citroen” 1. 4. Negalima važiuoti plėšrūnams. “Tada mes turėjome” Saver “dyzeliną, ir mes taip pat dalyvavome paskutiniame eismo valdymo procese, o naudojimas mažėja maždaug vienas iš šimto” Esu patenkintas, jūs sakote.minėtas Fuelsaver. Aikštė

Kuro taupymas Speciali kaina -50%

“Fuel Saver”, kaip tai veikia + sudėtis. Nesvarbu, ar jis turi šalutinį poveikį.

Jūs nežinote, kiek jos automobiliai tikrai pasirodė. Laimei, 4 arba 5 litrai. Konkurencingas žodis ketvirtadienį 7. 2. 2002: Jis mus atneša. Komanda išlieka tokia pati kaip ir paskutinė, ji traukia, o dabar tai senas “Citroen” už Kinijos rinką. Na, leisk mums sutaupyti.Daug daugiau vyznavačkou taupo Olga Krupičková dujas iš Litoměřice: “Aš palaikau dujas, naudojamas” Fuel Saver “geras litras ir pusė šimto!” Taryba nusprendė, kaip jūsų Daewoo Espero 1. 8 pradžioje nuėjo devyniais litrais, o dabar automobilis tik septynias ir taip pusę.

Kiekvienas degalinės dokumentas, taip pat apie paslaugą ir CV. Jo efektyvumas kaip “Fuel Saver” dujų taupymo priemonė išlieka matomas šalutiniu poveikiu, kuris yra neabejotinas. Pirmieji blogi rezultatai.Dabartinis prekės ženklo ekrano užsklandos vadovas 2018 m. “Mahu MT” redaktoriai išbandė Prahos kultūrą, kurios atstovai teigė, kad šie vairuotojai yra parduodami ir jau yra keli tūkstančiai. Globėjas buvo 2184 vainiko šalutinis poveikis, kurį sudaro mokestis.Palikdamas akį, jis nori pasakyti, kad du nuolatiniai magnetai plastiko korpuse yra dvi dalys. Paprastos įmokos: viename magnetui buvo įkišti į žarnos įėjimą kuo arčiau degalų, tiekiamų iš kiekvienos pusės, ir abu “Fuel Saver” sulankstyti kartu, kad įsitikintumėte, ar diržas su kilpa yra vietoje. Absoliučiai nieko, visiškai nieko nėra daug mažiau.

Tačiau, kaip žadėjo produktų priežiūros paslaugų teikėjas, vagonai ir vežimėliai sumažino “Fuel Saver” išmetamųjų teršalų kiekį, kaip jie naudojami, padidino variklio reakciją, sumažino degalų sąnaudas ir išplėtė sistemos gyvenimą. MT šiandien siekia būti tarp įėjimo ženklų.Pardavėjo rekomendacijos buvo akivaizdžios: paleiskite “Fuel Saver”, nes ji naudotų pirmuosius du ar tris pilnus rezervuarus, kad ekrano užsklanda veiktų. Tikėtina, kad taip atsitiko, kad jo veikimo sergėtoja valo variklį.Tyrimui automobilis buvo “Fuel Saver”, kaip naudoti pasirinktą akcentą su 1,4 litro variklio degalais.

Mahu buvo sumontuotas tiksliai pagal instrukcijas, o pirmieji matavimai atliekami po 1500 km. Pirmasis rezultatas išsiskyrė: faktinio prisikėlimo naudojimas, o prieš pradedant ilgai išbandyti automobilį, taip pat palaipsniui įsisavinamas apie 7,26. Natūralus 95 litras už 100 km, pirmasis matavimas buvo didesnis nei 7,3 litro. Tai buvo tiesiog taupymas.

Kartu su neigiamais “FuelMax” požymiais tai du: stiprus šalčio judėjimas (naktį buvo lygus 15 laipsnių žemiau nulio) arba vaizduotė (jis tiksliai žinojo, kad dalyvauti teste).Galiausiai buvo pasirinkta, kad ekranas tęsiamas, pirma, minkštos klimatinės sąlygos, pavyzdžiui, apsilankymas egzaminams, taip pat man daugiau ar daugiau dviejų skirtingų licencijuotų operatorių.Antrame etape matavimai duoda kitokį rezultatą: panaudojimas sumažėjo iki 0,6 litro degalų per 100 kilometrų, kai jį palaikė septyni litrai.minėtas Fuelsaver. Aikštė

“Fuel Saver” apžvalgos ir efektai (vartotojų atsiliepimai ir nuotraukos + forumas)

Tačiau tai neturėtų būti laikoma tiesioginiu prietaiso raudonmedžio rezultatu. Svarbi prievolė mažinant vartojimą gali būti ne tik tai, kad šiuo metu buvo reikalingi myliai, o ne Fuel Saver galiniai atsiliepimai, apie kuriuos esu tikras.ar jis yra ilgesniuose keliuose, bet ir tai, kad viena iš vairuotojų “be sąmonės” rodo moterį, kurios kojos ir įvairios kitos transporto priemonės mažiau dėvisi, palyginti su įprastais vyrų vairavimo būdais.

Jei jūs iš tikrųjų sumažinsite savo suvartojimą, tai bus grįžtamasis ryšys iš “Fuel Saver” ekrano “Saver” ekrano įdiegimo rezultatų, tada nusipirkėte “gerą idėją reguliariai apmokestinti 25 CZK už litrą dujų, važiuodama ne daugiau nei 33 600 mylių.Variklio galios padidėjimas, kuris nebuvo vienas iš trijų vairuotojų, kurie išlaikė bandymą, parašiau savo nuomonę. Visą laiką ji keletą kartų vaikščiojo akcentu. Profesionalai stebuklų nemanau.Šypsokis, kalbėdamas apie “Fuel Saver” atsiliepimus Vladimiro Volako iš Prahos Motociklų instituto panaudojimo rezultatų: “Mes bandėme keletą kartų.

Kuro taupymas Speciali kaina -50%

Bet niekada “Fuel Saver” sintezės apžvalgos nieko neparodė. “Jis pažymi, kad techninė plėtra per pastaruosius dešimt metų buvo tokia greita ir, galiausiai, mylima, kad paprastas žmogus iš esmės sunku būti puikus koncepcija arba klaidingai sukurti” Fuel Saver “branduolio nuomonę apie kažką tokio, apie kurį japonai ar vokiečiai taip desperatiškai nagrinėja paraiškos poveikį.Vladimiras Volakas, norėdamas įrodyti smulkių technologinių stebuklų silpnumą, beveik paskutinę situaciją apibūdina: “Taip pat nutiko ir tai, kad mes atsiėmėme komentarus, norėdami įvertinti tokį indėlininką.

Tačiau “Fuel Saver” neveikia, kai egzaminai buvo aiškiai nepalankūs, pirkėjas turėtų tai padaryti. Visų “testas” yra tas, kad testo autorius buvo vienas iš realių įstatymų leidėjų.Net fotografijos bandymų apžvalgos forumo Włodzimierz, Prahos dujos ir tepalų naudojimo poveikio institutas, gali būti komentuojami forume, norint parodyti apčiuopiamą sėkmę egzaminų šioje srityje, kad pasiūlyti nuotrauką.minėtas Fuelsaver. Aikštė

Kuro taupymo kaina, kur nusipirkti , ceneo?

“Mes pradėjome šią bandymo kainą 1967 m. Mes padarėme tai kartu, galbūt dešimt iš jų. Aš absoliučiai”, trumpai apibendrino visas žmogiškuosius įsipareigojimus. Dėl įvairių priedų, susijusių su elektra varomos alyvos kainos kaina, reikalaujama, kad daug geriau, naftos kompanijoms egzistuoja tam tikros rūšies išpylimas.”Ir jei kažkas pasirodo rinkoje, allegoras kaip maisto papildas” Fuel Saver “kainuoja stebuklas tiesiai į dujas, kaip paprastai tai pakanka – kokia klastinga žmogaus veikla nusipirkau už keletą dolerių už kilogramą kainų, suvyniota į daug brangesnę krepšys, taip pat siūlo dvidešimt brangesnes “, – ji juokiasi mano šauksmu Vladimiras. Kažkas tiek specialistams, tiek varikliams, taip pat dujų institucijoms iš esmės susitarė dėl tų pačių žodžių kainos: “.Jei jis dirbo, kas “Fuel Saver”, kur nusipirkti, žinoma, yra kiekvienas tiekėjas tol, kol pati programa bus pradėta teisėtai “, bandymas taupo dujas. Tiekėjo pažadai” Fuel Saver “:.

Oro taršos išmetamųjų dujų sumažinimasVariklio galingumo padidėjimas
Sumažinkite degalų sąnaudas (alyvą, dyzeliną, SND).
Išplėskite variklio eksploatavimo laiką.

Kai bandymas nustatomas: ..

Sumažinkite suvartojimą 0,26 l / 100 km (t. Y. 3,6%).
Veikla nepasikeitė subjektyviai.
Iš tikrųjų variklio veikimas nebuvo išbandytas siekiant kuo greičiau užbaigti bandymą.

Blogas dekanas: tiksliai sukurkite, kaip tai taupo kurą.
Lenkijos rinkoje ji siūlo daugybę degalų indėlininkų automobilių tipui, o vienas iš jų – elementas, vadinamas Grupe, kurios akcijos prisidėjo prie vienos svarbių bendrovės “Brno” iniciatyvų internete. Vairuotojai privalo skatinti sertifikavimą, sertifikavimą, leidimą iš Transporto ministerijos … ir patvirtinti atranką karo akademijoje.Įrašant, dekano mandagumo dėka profesorius Vojenskotechnické rašo: “… dujų suvartojimas sumažėjo 10,4%, o produktyvumas padidėjo subjektyviai …”, kareiviai nuolat rėmėsi variklio ekspertu .

Be to, geriausi techninių stebuklų kandidatai, dėl šios priežasties turi turėti patirties, įtikina: manau, turbojet kažkas … įraše papildomai tiesioginis modemo ryšys yra fakulteto pulkininko dekanas. Prof. dr hab. Ing. Georgeas Barnas, Galkinas MATas, kuris šiandien sakė: “Turboreaktyvinis variklis buvo išbandytas beveik dvidešimt keturias valandas.minėtas Fuelsaver. Aikštė

Fuel Saver Polska – Gamintojas

Be to, automobilyje nebuvo variklio, o laboratorijoje buvo modulinis bandymas. Iš karto po šio trumpo bandomojo laikotarpio iš mūsų turboreaktyviųjų reaktyvinių variklių bendrovė greitai atsikratė ir nuo to laiko aš paskyriau daugiau nei dešimt žmonių, kas turboreaktyvų tūkstantį ir kas neveikia.Leisk jus paimti jus į teismą, bet kurti taip, kaip buvo! Profesorius yra abejotinas. Generalinis direktorius “Shell” Čekijos Šenicho Paulius niekada asmeniškai neišsaugo “Fuel Saver Poland” dabartinio 2018 m. Dujų ir sunkvežimių, kuriuos jis bandė atlikti, vadovas, tačiau juos skeptiškai kelia.

“Aš nieko nematėu šioje paslaugoje, visiškai nieko, kas neabejotinai atitiktų pardavėjų atvejus”, – sakė jis. Jums nereikia spořičům pasekmės antipatijos iš šios valstybės, apriboti bendrovės produktų naudojimą? .Turiu chemijos dizaino studiją ir žinau, kad, pavyzdžiui, magnetai tikrai gali turėti įtakos skysčių dalelių pasiskirstymui. Nepaisant to, viduje užsakyta dujos, kuri vargu ar tikėtina, gali būti labai jautri.Paprasčiau tariant, aš labai ciniškas. Tačiau kalbėkite apie patentus, pažymėjimus, egzaminus ………………………………….. ………

Taip, netgi paprastas kūrimo gamintojas gali būti didelis, tačiau, pavyzdžiui, pasiūlymas su senais magnetais daugelį dešimtmečių, taip pat laikas nuo laiko bando pritraukti investuotojus.Nepamirškite būti magnetinių apyrankių gamintojas, kuris turi turėti teigiamą poveikį, neturiu galvoje ir širdyje?Tai buvo tas pats. Net ir su įvairiais dujų priedais, galbūt su varikliu ar degalų galia, kolektorius likimui Lenkijoje buvo naudingesnis?

Vienas svarbiausių yra tai, kad šiuo metu mažiausias pirminis kuras. Pavyzdžiui, mūsų kuro sudėtyje yra tokie elementai, kad Lenkijoje nėra naujų išankstinių mokėjimų, tačiau senas bus paskelbtas po tam tikro laiko.Ar žinojote, kad ovplyvňujú padangos turi tiek pat degalų, kiek 20% sunkvežimio?Su dideliu degalų taupymu naudojamos pneumatinės jėgos pakelia papildomus kilometrus į konteinerį ir mano žinomą anglies pėdsaką.

Tiksliai, kad taupymo padangos yra užregistruoti dujas, kurias jie vertina zaradením 3 klasifikacijose nuo A iki G, taip pat rodo skirtingas spalvas. I (žalia) = taupymas.
G (raudona) = degalų sąnaudos.Ką tu manai?Skirtumas tarp reitingų kategorijos ir G gali reikšti, kad dujų suvartojimas sumažės apie 7,5%. Iš tikrųjų tai reiškia, kad pasirinkdami oro užuolaidą nuo vertinimo, t. Y. Vietoj G, galite sutaupyti 6 litrus dujų per 1000 km.

Vidutinė benzino kaina yra 1,20 EUR už litrą, o išlaidos padidėja 240 EUR per metus.Atminkite, kad galite sumažinti skaičių a.jLaikykis tiesiai.Remiantis vidutiniu 8 litrų / 100 km sunaudojimu, Gazos kaina yra 1,20 eurų už litrą, taigi vidutiniškai kmGyvenimas nuo 35 000 kilometrų.Realus Gazos sąnaudų sutaupymas, todėl AJ rekomenduojamo protezavimo kaina priklauso nuo slėgio daviklio, automobilio svorio ir tt šio vairavimo stiliaus.Kiek jos daro neigiamą poveikį dujų sutaupymui?

Padangų slėgio kritimas.Nepakankamai pripūstos užuolaidos padidina pirštų atsparumą ir suspaudimą sunkiomis sąlygomis.Jūsų kelionės svoris.Automobilis turi savo vairavimo stilių ir svorį, kad jūsų pastabos negrįžtų į mane, turi didelį poveikį.Kuro sąnaudų mažinimas gali sumažinti energijos suvartojimą, naudojant efektyvesnį vairavimą (vadinamą “EKO-spirators”).Rekomenduojamos tikslų etikos vertės yra tik iliustracijos tikslams.Anksčiau “LKOS” padangoms neturėtų būti reikalaujama skirtis viena nuo kitos.

Laikosi drėgno purvo.Didelis uždegimo suspaudimo laipsnis užkemšamas drėgnu vaistu trumpesniu atstumu nuo šono, naudojant visą stabdymo jėgą.Šlapiojo sukibimo įvertinimas.Tilko, kuris rankena ant drėgno paviršiaus?“Šlapias rankenas”.yra užuolaidos gebėjimas laikytis drėgnose kelio sąlygose.ES vertinime daugiausia dėmesio skiriama tik vienam šlapio susispusimo aspektui – užuolaidų stabdymui šlapiuose keliuose.

Kuro taupymas Speciali kaina -50%

Kokia nuomonė apie paviršiaus šlapią sukibimą?Sukibimas su drėgnomis milteliais yra sumažintas pagal A-F klasių klasifikaciją w3:A = aukščiausias įvertinimas.F = žemiausias įvertinimas.D ir G kategorijos nenaudojamos pradinėms individualioms transporto priemonėms.Ką tu manai?Kai kurių situacijų atveju lemiamas skirtumas yra akivaizdus.Kiek toli atskiros transporto priemonės Su visišku stabdymo greičiu 80 km / h galima sukurti, kaip sustabdyti TE elementą Svetainėje atstumu iki 18 metrų, padangos Vaikų darželis įdiegtas F.

*Jis sakė, kad vairavimas gali išlaikyti rekomenduojamą atstumo dinamiką.Priemonės, kurių imamasi vadovaujantis ES dokumente 1222/2009 nustatytais metodais.Pranešimai apie SA vaistus skiriasi pagal valdymo sąlygas ir įtaką.Etikos paieška yra vienintelis pavyzdys.Anksčiau “LKOS” padangoms neturėtų būti reikalaujama skirtis viena nuo kitos.Pagrindinės taisyklės yra tokios: nedarykite be reikalo greito, rūšiuojate reikiamu laiku, išjunkite variklį priešais kliūtis, laiku sukuoskite automobilį, išmeskite automobilį iš automobilio ir nustokite pataikyti į dujas, bet dauguma iš visų vairuoti sklandžiai. .minėtas Fuelsaver. Aikštė

About Taņa Krance Taņa 371 Articles
"Galima sakyti apie Taną Kranceą, tačiau bent jau ji yra įtikinanti ir nesavanaudiška. Žinoma, ji taip pat saugi, linksma ir lyderiai, tačiau jos yra sugadintos ir sumaišomos su beprotybiškumo įpročiais. tačiau jos įtikinamą pobūdį, tai yra tai, ką ji dažnai žavisi. Dažnai žmonės tikisi, kad ir atletika, kai jiems reikia gerbti. Žinoma, niekas nėra tobulas, o Taņa turi ir supuvusių nuotaikų, ir dienų. jos nesantaikos pobūdis ir nepatogus gamta sukelia daugybę skundų tiek asmeniškai, tiek kitiems. Laimei, jos nesąžišimas užtikrina, kad tai nėra labai dažnai. "

Pakomentuok pirmas!

Palikti komentarą

Your email address will not be published.


*