Baltosios medžiagos, pakeičiančios valgį. Peržiūra

[Total: 0    Average: 0/5]

Maisto mainai

Ar turite problemų stebėti kalorijų įleidimo ribą pusryčių, pietų ir vakarienės metu?Arba jūs stengiatės, kad jūsų užkandžių kalorijų kiekis būtų mažesnis už sveiką ribą – 100-150 kalorijų per maistą – suvartojanti per daug ir per daug maisto yra viena iš sunkiausių svorio svorio mažinimo procesų dalių, todėl daugelis dietų maitinimo pakeitimo galimybės. Mes išbandėme visas galimas sveikas alternatyvas medicininiuose žurnaluose ir tyrimų ataskaitose, kad galėtume rasti faktus. Jūs turite teisę žinoti, ką nusprendėte, kai pasirinksite baltymų pakaitalo valgį.

Baltymų pakeitimas – kas tai yra?

Maisto pakaitalas yra iš anksto supakuotas maistas, baras arba purtyti, kad „pakeistų“ tradicinius patiekalus.Šie pakaitalai yra daug vitaminų ir maistinių medžiagų jums reikia. Tarptautinis žurnalas „Nutukimas“, mokslinis žurnalas apie nutukimą ir sveiką mitybą, teigia, kad „tokios intervencijos gali saugiai ir veiksmingai prisidėti prie didelio nuolatinio svorio mažinimo ir svorio rizikos veiksnių gerinimo“. Žinoma, Tarptautinio žurnalo „Nutukimas“ analizuojami tyrimai daugiausia dėmesio skyrė daliniam maisto pakeitimui baltymo pakaitalais, o ne visiškai pakeičiant indus maistinių medžiagų mišinių pavidalu. .Nepamirškite, kad kalorijų dozės skiriasi priklausomai nuo prekės ženklo ir produkto, todėl prieš pirkdami turite patikrinti etiketę, jei ji atitinka jūsų svorio mažinimo planą arba jei turite specialisto, kad tai atliktumėte.gydytojas arba dietologas.

Dalinis indų pakeitimas maisto pakaitalais ir maisto pakeitimas maistinėmis medžiagomis

Daugelis mitybos specialistų mano, kad visiškas maisto produktų maistingų medžiagų, baltymų mišinių pavidalo, pasikeitimas yra geras sprendimas. Deja, per daug. Tai reiškia, kad jie pakeičia vienas kitą.VISIEMSStandartinis patiekalas su galimybe supakuoti barą, kokteilį ar purtyti. Tačiau tai nėra atvejis, kai aptariami pakaitiniai produktai. Jei esate kelyje arba neturite laiko pakuoti maistingą pietus arba paruošti sveikas pietus, jūs, žinoma, galėsite vartoti pakaitinius patiekalus vietoj valgio; tačiau tai turėtų būti papildoma galimybė, o ne visa dieta, pagrįsta jais; kita alternatyva, kai kalbama apie dalines ir bendras maistines vertybes, yra baltyminiai milteliai. Kai kurie valgio baltymų miltelių pavidalo arba net išrūgų baltymų pavidalu dažnai yra geriamieji – jie dedami į indą, užpiltą vandeniu; tai šiek tiek pagerina „valgyti skraistėmis“ procesą, kai mes neturime laiko, bet taip pat neturėtume pakeisti visos sveikos mitybos.

Baltymų kondicionieriai, išrūgų baltymai ir maisto keitimai

Ne kiekvienas keitimasis valgiu su baltymų pakaitalu yra tas pats vertės požiūriu. Jums bus lengva, kad kai kurie maitinimo pakeitimo kokteiliai iš tikrųjų pasiūlytų ingredientus, kurie atitiktų jūsų kaloringumo poreikius. Kita vertus, skirtinguose maistui pakeičiamuose kokteiliuose tuo pačiu metu yra įvairių baltymų miltelių ar išrūgų baltymų, skirtų sumažinti badą ir pagerinti jūsų kūno pojūtį. Todėl svarbiausias dalykas yra pasirinkti tinkamą pakaitalą mūsų poreikiams ir tikslą, dėl kurio mes nusprendėme pakeisti savo dietą.

Populiariausi maisto keitimai – produktų apžvalga

Jūsų dietoje yra keletą pakaitalų.Tai apima tokias priemones kaip Jenny Craig, „Nutrisystem“, „Slim Fast“, „Healthy Choice“ ir „Lean Cuisine“. Ne visi iš jų yra vienodi kompozicijoje. Kai kurie iš jų taip pat turi kainą, dėl kurios kai kurie klientai tampa neįmanoma pasinaudoti gydymu. Pažvelkime į kiekvieną iš jų vieną po kito.

  • Jenny Craig: Jenny Craig yra ne tik produktas, bet ir visa programa, pagrįsta keistų mitybos įpročių į sveiką mitybą. Be produkto – Jenny Craig’io keitimo valgio – jūs mokate mėnesinį mokestį už konsultacijas ir mitybos patarimus su maistinių medžiagų gamintojo kompanijos specialistu. Pasak bendrovės interneto svetainės, maisto kainos svyruoja nuo 15 iki 23 dolerių per dieną. Apibendrinant, tai yra nuo 450 iki 690 JAV dolerių per mėnesį už vienos rūšies dietą – mes dažnai nusprendžia keisti visos šeimos mitybos įpročius.
  • Nutrisystem: „Nutrisystem“ yra pakaitinė dieta, kuri kainuoja mažiau nei pusę brangiausio mitybos plano, t. Y. Jenny Craig. Brangiausias gamintojo „Nutrisystem“ pasiūlymas yra apie 12 USD per dieną. „Nutrisystem“ yra baltymų miltelių kokteiliai ir išrūgų baltymai daugeliu valgių ir mitybos planuose.
  • „Slim Fast“: „Slim Fast“ yra viena iš populiariausių lieknėjimo programų, kurios naudoja valgio pakaitalus. Galite įsigyti kokteilių ir gėrimų tiesiogiai iš vietos gamintojo internetinės parduotuvės. Slim Fast yra žinomas dėl savo baltymų kokteilių.
  • „Healthy Choice“ ir „Lean Cuisine“: šie du dienos raciono pakaitalai priklauso tai pačiai kategorijai kaip ir užšaldyti maisto keitimai. Jei papildysite savo mitybą, šviežių vaisių ir daržovių naudosite apie 10 dolerių per dieną. Tačiau šių dietinių pakaitalų šalutinis poveikis yra didelis natrio suvartojimo padidėjimas, dėl kurio organizme gali kauptis vanduo. Deja, atrodo, patinimas ir svorio padidėjimas – tai dažnai prieštarauja realiam dietos tikslui.

Papildymai nėra įtraukti į pasiūlymą.

Kai kuriose pakaitinėse programose neįtraukiamas visas maistas, kurį reikia valgyti, apskaičiuojant mitybą. Galų gale, visada pridedama smulkioji spauda, kad pridėti šviežių vaisių ir daržovių, kad praturtintų pakaitinius patiekalus.

Jei nesate atsargūs, šie cukraus turtingi papildai gali padidinti kalorijų kiekį gerokai daugiau nei sveiki. Jei norite numesti svorio, keisti savo maistą bus nenaudingas.

Kalorijų kontrolė:

  • Iš savo dietos išimkite kreminės ir didelės kalorijos salotų padažus
  • Nepridėkite krakmolo vietoj daržovių ar vaisių.
  • Į savo dietą įpilkite tamsiai žalios, lapinės daržovės.
  • Pasirinkite vaisių ir daržovių su dideliu pluošto kiekiu.

Pagal „Mitybos žurnalą“, prisotinti riebalų pakaitalai labiau linkę absorbuoti svarbiausias maistines medžiagas, palyginti su labiau tradicine dieta. „

WebMD taip pat kalba apie tai, kaip svarbu pridėti papildinius.

„Norėdami sustiprinti savo fibriną, visada galite pridėti keletą daržovių, daržovių sulčių ar šviežių vaisių gabalėlio į savo barą arba gerti“.

Kas turėtų naudoti maisto pakaitalus ir kas neturėtų?

Ne kiekvienas turėtų pasinaudoti dietomis, kurios apima maisto pakaitalus. Jei turite didelio kraujo spaudimo, prieš pradėdami bandyti šią parinktį, turėtumėte pasikalbėti su savo gydytoju. Daugelyje supakuotų maisto produktų yra daug natrio, todėl gali padidėti kraujospūdis. Kita vertus, vaikai gali vartoti valgio pakaitalus, bet ne tas pats, kuris parduodamas suaugusiesiems dėl svorio – jie turi savo ekvivalentus. „Boost“ ir „Pediasure“ prekės ženklai yra sveiki vaikams skirti variantai. Abu yra baltyminiai milteliai, o kai kuriuose aromatuose yra išrūgų baltymų. Yra tyrimai, parodantys ryšį tarp baltymų miltelių ir sotumo jausmą turinčių vaikų su antsvoriu.

Taip pat yra galimos sąveikos tarp vaistų ir tam tikrų maisto produktų.Jei vartojate receptinius vaistus, pasitarkite su savo gydytoju prieš vartodami maistą.

Ką mokslas sako apie maisto pakaitalus?

Moksliniai duomenys remia svorio netekimo pakaitalų naudojimą. Yra daug mokslinių tyrimų, kurie rodo, kad jie gali veikti kaip sveiką pasirinkimą, kuris padeda jums prarasti svorį ir palaikyti mitybą. Taip pat yra daugybė tyrimų, kuriuose parodyta baltymų miltelių, išrūgų baltymų ir maisto papildų nauda. Čia yra citatos: …

Mitybos leidinys

Rekomenduoti  Ekologiškos dietos ir gyvenimo būdas - tai vienas dalykas, apie kurį reikia žinoti

„Mūsų duomenys rodo, kad maistą pakeičianti dieta buvo veiksminga strategija, leidžianti pasiekti reikšmingą pirminį svorio mažėjimą ir pagerinti daugybę sveikatos parametrų išlaikant kūno svorį, įskaitant uždegimo ir oksidacinio streso mažinimą, du pagrindiniai veiksniai, kurie pastaruoju metu pasirodė esąs pagrindinių mūsų lėtinių ligų „.

Dziennik Amerykańskiej Wyższej Szkoly Żywienia

„Gatavi grūdai gali būti naudojami siekiant sumažinti lieknėjimą po vartojimo kaip kontroliuojamas porcijas valgio pakaitalų pavidalu.

Mitybos leidinys

„Maisto keitimas yra vienodai veiksmingas lieknėjimui, palyginti su įprastine dieta ir lieknėjimo struktūra. Dietos ir komforto prieinamumą dalyviai suvokė labiau palankiai, kai valgė keletą maistą nei tradicinės svorio programos“.

Prašymai pakeisti maistą maisto pakaitalais

Lieknėjimo rinkoje yra daug mitybos variantų, naudojant valgio pakaitalus.Turėtumėte prisiminti, kad tai yra protinga (nevartokite daugiau nei vieną pakaitą per dieną, o ne vieną maitinimą), tačiau kai kurie plaktuvai gali gauti daugiau naudos, pridedant kažką mažos kaloringumo vertės arba suplakdami kaip užkandį, kad jų alkis būtų kontroliuojamas. Šio lieknėjimo pasirinkimo sėkmė buvo kliniškai įrodyta ir moksliškai įrodyta, todėl galite jaustis pasitikinčiai, jei imsite svorio mažinimo, pašalinsite vieną valgį, pridėsite maistinių medžiagų ir maistinių medžiagų maisto produktų ir sumažinsite savo kalorijų kiekį iki būtino ir sveiku tau.

Taņa Krance Taņa
About Taņa Krance Taņa 328 Articles
"Galima sakyti apie Taną Kranceą, tačiau bent jau ji yra įtikinanti ir nesavanaudiška. Žinoma, ji taip pat saugi, linksma ir lyderiai, tačiau jos yra sugadintos ir sumaišomos su beprotybiškumo įpročiais. tačiau jos įtikinamą pobūdį, tai yra tai, ką ji dažnai žavisi. Dažnai žmonės tikisi, kad ir atletika, kai jiems reikia gerbti. Žinoma, niekas nėra tobulas, o Taņa turi ir supuvusių nuotaikų, ir dienų. jos nesantaikos pobūdis ir nepatogus gamta sukelia daugybę skundų tiek asmeniškai, tiek kitiems. Laimei, jos nesąžišimas užtikrina, kad tai nėra labai dažnai. "

Pakomentuok pirmas!

Palikti komentarą

Your email address will not be published.


*